Bij ons is het lekker koel in de klas

Op onze school is het nog steeds lekker koel op school. We hebben in alle groepen airco, dus de lessen gaan gewoon door zoals u van ons gewend bent.
We doen wel wat aanpassingen met het buitenspelen en met de gymles. Als het te warm is op het plein of in de gymzaal komen deze activiteiten te vervallen.
Cookie instellingen